Sivut

maanantai 10. lokakuuta 2011

Of course it is happening inside your head, Harry

Aloin tossa taas ajatella (ja sen kerran kun niin teen täytyy heti rynnätä postaamaan) että tää on kyllä ihan luokaton valokuvausblogi ku eihän täällä oo ikinä mitään kunnon kuvia. No worries, ei niitä tuu nytkään. Kunhan näön vuoksi ajatellin paiskaa eetteriin parit vanhat rävellykset mitä ollaan Ekun kanssa tuunattu.

Nää on sit kaikki jotain Ekun Voitselutehtäviä, kun se opiskeli siellä jossain mestoilla ni niillä oli kaikkia tommosia rojekteja ja jostain syystä Eku keksi kyllästyttää opiskelijatoverinsa ja opettajansa mun naamalla abt joka kerta ni tehtiin aika monta settiä sitten. Olipa siinä lause. Sorry Mauski nää kaikki tulee suoraan kuvat.fistä ku Bloggeriin ku lataa on laatu sietämättömän eeppinen.

Ekana jokunen otos semmosesta kuvauksesta mikä oli mun mielestä jotenkin ihan hillitön, varmaan koska olin melkeen alasti. Eiku. Hauskinta oli ehkä höntyvähuntuvauntuvaiset mitä kuvausassistenttimme Maw ampu mua päin. Kuvaus tapahtu meillä ja löysin niitä helvetin untuvaisia ties mistä verhotangosta vielä puolisen vuotta kuvauksen jälkeen. Kerran yks semmonen yksinäinen nukkaviipotin leijaili hissukseen huoneen poikki.


Mulla on hämmentävä kyky tuoda joka kuvaan mun esteettisyyden riemuvoittoa hipovat kaularypyt ja samanaikaisesti onnistun saamaan mun oikeasti-ihan-pitkät-sormet näyttämään armottomilta nakeilta. SUCCESS. Mut mitä mä sanoin tossa mun musavideopostauksessa, joskus kauneinta on semmonen tietty epätäydellisyys... Se ainaki löytyy.

Sit toinen! Joku kerta matkattiin Suokkiin japsituristien keskelle. Kipitin siellä menemään pitkin muureja ja mukulakiviä 12 sentin koroissa ja ihmiset katto meitä vähän hämmentyneinä. Sit japsit keksi et tää pitää hei kuvaa. Oli jännää poseerata Ekun kameralle ja yrittää pitää seeerious face ku Ekun takana oli jotain viistoista japsikameraa laulamassa.


Toi lokki tossa taustalla on ihan mahtava ja siks tää on yks mun lemppareimpia kuvia tolta keikalta. Se tyyppi siinä etualalla on ihan epäolennainen sivuseikka. Enempää kuvia en jaksa kaivaa sorry babesss tiiän et oisitte halunnu nähä ne kaikki. Mä tiiän.

Yks sessio oli aika mielenkiintonen. Mun piti onnistua kanavoimaan yhteen kuvaan nää kaikki adjektiivit: "päättäväinen, turvallinen, luotettava, itsevarma, asialle omistautunut, kuunteleva." Siis mitä helvettiä. Mietittiin päämme ihan tosi puhki et mitä ihmettä me tehään, päädyttiin sitten tietysti siihen et mä oon joku random sienestäjä-valokuvaaja. Selvä homma. En oo varmaan ikinä sienestäny mut kuten huomaatte seuraavista kuvista olin ihan mestari sillä saralla.


Emmä niistä adjektiiveista kyllä tiiä. Mut ei se mitään! Viimesenä semmonen kuvaus mikä ei ollukaan mikään koulutehtävä, huijasin alussa näköjään. Tää oli hauska ja taas meitä tuijotettiin. Käpsyttelin Eirassa harvinaisen hyisessä merituulessa joku effing lakana päällä. Tuunasin pussilakanan, iskin korkkarit jalkaan ja tukan kiharalle ni look oli valmis. Eku kuvaili pitkää valotusaikaa ja salaman räiskettä hyväksikäyttäen kaikennäkösiä tuplakuvia ja ties mitä "Jaku juoksee laiturilla"-sarjoja. Ekana esittelen ihan jäätävän kuvan mun kahesta persoonasta.

Jos tässä ny jotain korjaisin ni ton anorektisen käden, kivasti sulautu habat yhteen ja lakkas olemasta..


Tää taas on iha hands down mun lempparikuva musta IKINÄ. En ois arvannu et oon parhaimmillani ku pukeudun lakanaan. Mut en tiiä, tykkään vaan tosta kuvasta hurjana ni siihen on hyvä lopettaa tämä kuvaelma. Sweet dreams!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti