Sivut

sunnuntai 16. lokakuuta 2011

If a tree falls in the middle of the woods.. Do the other trees laugh at it ?!


Koska mä eilen vähän niinku unohdin napata Jakulta parit leffat mukaan, ni huristelin sitten tänään hakemaan ne mun hurmaavalla Autobotillani. Kerta mä sinne asti raahauduin, niin päädyttiin metsään kuvaamaan. Idea oli Jakun joku ikivanha ja mä en tiedä kuuluko alkuperäiseen suunnitelmaan mitään muuta kuin toi hurjan söppe tuoli ja metsä. Tuskin. Ei uusikaan idea ollut yhtään sen harkitumpi, mutta äkkiä se Jau tuunasi itsensä valmiiksi.

Kiivettiin sitten hikeä valuen jonnekin metsän keskelle ja alettiin improvisoimaan. Mä oisin halunnut napsia pidemmällä valotusajalla jotain settiä, mutta koska fail ni jätetään se myöhemmäksi sitten.
Ihan tyytyväinen oon kuvasaaliiseen, mutta voisi kyllä jossain vaiheessa aloittaa kuvien suunnittelemisen ajoissa. Tää säheltämispäheltäminen kun ei pidemmän päälle kuitenkaan ole mitään kauhean.. päämäärätietoista.
Toisaalta me kaks ja suunnittelu.. Yeaaaaa right.












Toisinaan Jau on myös vähän vanmainen..


2 kommenttia:

  1. Oon aika samaa mieltä!

    t. Jaku

    PS. EKU ootko varma ettei ekaan lauseeseen tarvis laittaa viel yks "eilen" ja ehkä toinenki.

    VastaaPoista